Jeśli masz konto w ZIP (Zintegrowany Informator Pacjenta – konto założone w oddziale NFZ)

1. Wejdź na www.pacjent.gov.pl
2. Wybierz “Zaloguj się kontem ZIP”
3. Wpisz dane, którymi logowałeś się do ZIP

Jeśli nie masz konta w ZIP
Sposób I

1. Załóż Profil Zaufany (jeżeli jeszcze go nie masz)
2. Zaloguj się do IKP za pomocą Profilu Zaufanego

Sposób II

1. Masz e-dowód?
2. Zaloguj się do IKP za pomocą e-dowodu

Ważne przy pierwszym logowaniu !

  1. Zaloguj się na swoje Internetowe Konto Pacjenta
  2. Następnie w zakładce „Moje konto” wybierz rodzaj powiadomień: SMS lub e-mail (albo jedno i drugie).
    Jeśli logujesz się po raz pierwszy, możesz już w pierwszym kroku podać swój numer telefonu i/lub adres e-mail, na który będziesz otrzymywać powiadomienia o otrzymanych kodach do realizacji e-recepty oraz wydruk kontrolny na e-mail.

Jeśli sam założyłeś konto

Przekaż osobiście lub przez upoważnioną osobę oświadczenie o założeniu konta IKP w naszym ośrodku zdrowia. Informacja o założonym koncie umożliwi otrzymanie kodu do realizacji e-recepty  a wkrótce po uruchomieniu e-rejestracji będzie można zamówić recepty na leki w zakresie kontynuacji leczenia przez internet bez potrzeby wizyty w ośrodku zdrowia. 

Pobierz oświadczenie