Jeśli masz konto w ZIP (Zintegrowany Informator Pacjenta – konto założone w oddziale NFZ)
1. Wejdź na www.pacjent.gov.pl
2. Wybierz “Zaloguj się kontem ZIP”
3. Wpisz dane, którymi logowałeś się do ZIP
Jeśli nie masz konta w ZIP
Sposób I
1. Załóż Profil Zaufany (jeżeli jeszcze go nie masz)
2. Zaloguj się do IKP za pomocą Profilu Zaufanego
Sposób II
1. Masz e-dowód?
2. Zaloguj się do IKP za pomocą e-dowodu
Ważne przy pierwszym logowaniu !
- Zaloguj się na swoje Internetowe Konto Pacjenta
- Następnie w zakładce „Moje konto” wybierz rodzaj powiadomień: SMS lub e-mail (albo jedno i drugie).
Jeśli logujesz się po raz pierwszy, możesz już w pierwszym kroku podać swój numer telefonu i/lub adres e-mail, na który będziesz otrzymywać powiadomienia o otrzymanych kodach do realizacji e-recepty oraz wydruk kontrolny na e-mail.
Jeśli sam założyłeś konto
Przekaż osobiście lub przez upoważnioną osobę oświadczenie o założeniu konta IKP w naszym ośrodku zdrowia. Informacja o założonym koncie umożliwi otrzymanie kodu do realizacji e-recepty a wkrótce po uruchomieniu e-rejestracji będzie można zamówić recepty na leki w zakresie kontynuacji leczenia przez internet bez potrzeby wizyty w ośrodku zdrowia.